úterý 24. července 2012

Piknik u rybníka :)

Zas nějaký ten pátek jsme nebyli u rybníka Strž kousek za Starou Hutí... Tak jsme se v horkém letním dni vypravili k rybníku, ale nejeli jsme se jen tak procházet, ani koupat - jeli jsme prostě na piknik. :)) Byl to spontánní nápad, když Jirka dorazil brzy z práce a měli jsme čas... napadlo mě, proč jíst doma, když si to můžeme dovézt někam ven. ;) No jo, ale nějak na to chyběly potřebné propriety. Košík jsem našla, mojito a kafe jsme si udělali do termohrnků, aby to přežilo cestu k rybníku, jenom sladěná kostkovaná deka s ubrousky chyběla... Vlastně nebyla žádná deka, narychlo jsme sbalili karimatky, které jsme beztak snad zas rok nepoužili. :) ... Ale co, nevadí, nic není dokonalé a i tak jsme si to užili. ;)

Legrace byla, když jsme to všechno začali vyndavat z auta a kolemjdoucí spoluobčané na nás tak podivně koukali... :D Je fakt, že to asi vypadalo divně, ale můžu jim to jen doporučit, ať to taky zkusí. :)

Rybník Strž (foto: Jirka)

... a ještě jednou (foto: Jirka)

A co že jsme to vlastně jedli? Měli jsme těstovinový salát, nakrájela jsem s sebou ovoce... ale nejlepší stejně bylo to moje mojito, skvělé pití na letní dny (stejně mi víc chutná nealko), ale to všichni určitě znáte. ;)

Piknik... těstovinový salát, ovoce... a osvěžující mojito :D (foto: Lenka)

Těstovinový salát... verze s hráškem a kukuřicí, které Jirka nerad :) (foto: Lenka)

Zlatoočka, která si z mojí ruky udělala přistávací dráhu (foto: Lenka)

Břeh rybníka jsem měli jenom sami pro sebe. Další živé duše byly jenom na druhé straně, skákali tam do vody, lidé tudy jezdili na kole... a my jsme nerušeně polehávali ve stínu a jedli naše mňamky. :) Slunce pálilo, ale ne zase tak moc, spíš příjemně... Všude kolem poletovali motýli a voněly vyprahlé kytičky - hlavně mateřídouška mi připomíná horké léto...

Břehy rybníka Strž (foto: Jirka)

Hvozdíkovitá kytička (foto: Lenka)

Bodláček (foto: Lenka)

Strávili jsme tu příjemnou lenošivou hodinku a myslím, že takovouhle akci ještě někdy podnikneme, protože je to prostě príma. :) Klidně bychom tu byli i delší dobu, ale museli jsme se vrátit, protože já jsme měla na večer s holkama domluvenou akci... jeli jsme shlédnout jeden super biják - video z našeho maturitního plesu. :D Viděla jsem ho snad jenom jednou a to hnedka po jeho vzniku, což je už pěkná řádka let... Je to sice malinko nostalgické, ale i tak jsme se u některých částí válely smíchy. Moc příjemný večer... Doufám, že za pár let si toho promítání zopakujeme a budeme se u toho také tak královsky bavit. :D

Poslední pohled na rybník :) (foto: Jirka)

Krásně voněla mateřídouška... (foto: Lenka)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za komentář, thank you for your comment! :)