pátek 30. září 2011

Cesta do Jizerských hor

Co nám zbylo jiného... než vyrazit do Jizerských hor?! Moje sestra si totiž koupila poukazy na ubytování kdesi na nějakém slevovém portálu, ale už je nestihla využít. Nikdo z rodiny je nechtěl, tak kdo jiný se mohl obětovat než já s Jirkou? :) Vyjížděli jsme z Prahy až po práci, mohlo být nějak kolem šesté hodiny. Podle původního plánu jsme chtěli vyrazit o něco dřív a ještě se zastavit na nějakém zajímavém místě, ale to nám nakonec nevyšlo. Byli jsme rádi, že jsme za světla urazili větší část cesty. 

Pozn.: Jirka většinou tyhle úvodní dny nedokumentuje, takže tyto fotky jsou opět všechny moje a já k popiskům už nebudu psát autora. ;)

Světla ubývá, obloha se zbarvuje do zajímavých odstínů.

... ale i když světla ubývalo, bylo se na co koukat z okýnka. :)

Panorámátko

Když člověk na své cestě vidí Ještěd, je to dobré znamení. ;) Ono to z Prahy po dálnici docela frčí, v Jablonci nad Nisou je člověk cobydup. :) Akorát jsme se zastavili na hnusnou cestovatelskou stravu u benzínky - no jasně, dali jsme si bagetu. ;) A pak jsme to měli do Janova nad Nisou už jen kousek.

Ještěd

Říkala jsem si, že je dobře, že máme s sebou GPSku... teda nevím proč, ale když jsme s rodiči jezdili každý rok na hory do Bedřichova, vždycky jsme se nějak u Jablonce nad Nisou ztratili, někam špatně odbočili a podobně. No a teď to bylo bez problémů. :)

I hotel Velký Semerink se nám povedlo najít docela dobře. Akorát jsme teda moc neviděli, kam jsme to přijeli, protože všude už byla temná tma, nikde žádné veřejné osvětlení... V hotelu svítilo jenom pár oken. Ale sebrali jsme odvahu a šli jsme dovnitř. :) Kupodivu jsme tu nebyli jediní, což bylo dobré znamení... nebo možná znamení, že si hodně lidí koupilo tu samou slevu a snažili se jí na poslední chvíli uplatnit. :) Každopádně je docela príma zaplatit v hotelu kusem papíru. :)) ... Vyfasovali jsme klíče od pokoje v prvním patře a vyrazili jsme ho najít... Číslo na našich klíčích vypadalo jako 2 nebo 3. Tak jsme zkusili trojku a asi to měl být náš pokoj. :D

Hotelový pokoj s epesním lustrem

Hotel je tříhvězdičkový a byl postaven v letech 1984 až 1986 jako rekreační zařízení Severočeských dolů a Národního divadla. Jak hrdě hlásají webové stránky hotelu, jsou všechny pokoje vybaveny sociálním zařízením a TV. Mám pocit, že dříve na těch stránkách ještě měli informace o tom, jak skvěle se tu vaří a že hotel má vysokou kvalitu poskytovaných služeb. :) To jsem se docela pobavila, ale dneska už to tam napsané nemají... Tak dobrá zpráva, že alespoň neztratili soudnost. ;) No co si budeme povídat, to sociální zařízení přesně odpovídá době vzniku hotelu... a bohužel se tu nic od té doby nezměnilo. Bajo, možná igelit ve sprše byl novější než nějakých 25 let. :)) Jo a jednou jsem taky zapnula televizi a jaksi se mi jí nepovedlo ztlumit, tak jsme jí pak už radši nezapínali. :) Ale asi nejvíc mě ale bavil lustr nad postelí, nad ten není. :))

Baterie k umyvadlu i ke sprše... ;))

Na chvíli jsme si sedli v hotelové restauraci na pití a tyčinky. Naplánovali jsme si výlet na druhý den a pak jsme radši šli spát. :))


Další informace:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za komentář, thank you for your comment! :)